Lunch

Hej snyggingar! Sitter på bussen påväg in till stan. Ska möta upp lina och luncha i vanlig ordning på utopia:) tror vi har ätit där de två eller tre senaste gångerna haha, maten är i alla fall god;) 

Jobbar på som vanligt i veckan och är ledig i helgen så blir mest troligt utgång! Hörde rykten om en inflyttningsfest;) vi ser väll vad som händer.

Tänkte även visa (för er som inte träffar mig dagligen) hur min fransförlängning blev:) ni ser skillnaden va!? Är helt förälskad i detta och jag är ganska säker på att detta kommer bli ett beroende..:p jag kan starkt rekommendera detta om man som jag har korta, tunna och glesa fransar. Man känner sig som en riktig skönhet varje gång man ser sig i spegeln:) det är så otroligt skönt att slippa kladda med mascara, det enda kluriga är att man inte får gnugga ansiktet i kudden då man sover. Jag tycker inte det är obekvämt att sova på rygg men det är samtidigt lite svårt att styra vad man gör i sömnen ;p hihi

Bild lånad av luxurious lovely lashes.

najs :D du måste ju lägga upp en selfie oxå så man ser dem på en helbild =)

Svar: Får göra det;)
None None




Kom ihåg mig?