Julkänslan är maxad

Hej på er:) Nu är jag äntligen hemma i Storuman! Har spenderat hela dagen med min kära lillasyster, gått på "stan" (samhället haha) och köpt några sista minuten klappar och sedan haft en mysig hemmakväll. Det är så underbart att komma hem till ett snötäckt landskap. Jag klarar mig gott utan snö men när det är jul då är det ett måste. När vi åkte från Umeå igårkväll så var det i stort sätt ingen snö alls där. Snacka om noll julkänslan när man ser gräsmattorna.
 
Då är det ju tur att man får vara här och fira jul, för nu kan jag säga att julkänslan är maxad. Mamma hade lämnat granen opyntad så att jag och jassi skulle fixa det. Tjuvstartade med lite julmat till middag och avrundade kvällen med varm choklad med marshmellows.
 
Imorgon är det julafton, jag ser fram emot maten, Kalle anka och att få umgås med bästa familjen. Hoppas alla får en mysig julafton! Kram på er.
 



Kom ihåg mig?