En rejäl uppdatering

Hallå där! Tänkte dela med mig av några höjdpunkter sedan 2016 började. Jag har haft en alldeles för bra vår/vinter + sommar man får nästan skämmas. 
 
Startade det nya året med att byta frisyr. Blev så galet nöjd, helt klart ett av mina bättre val!
 
 
Före
 
 
Efter
 
I slutet av januari åkte jag över till grannstaden för inflyttningsfest hos Linnea och Jona. Alltid lika trevligt att träffa den kvinnan! ♥
 
 Taco, bio, skratt, träning, kaos, flumm en bra blandning för en lyckad helg!
 
 
 
 Gjorde mina första gelenaglar :)
 
I början av februari startade jag min resa mot ett bättre jag. När jag spelade fotboll och höll på med massa andra sporter i Storuman kom träningen naturligt. När jag flyttade till Umeå hade jag noll motivation till att träna, att jag dessutom jobbade på frasses gjorde inte saken bättre.. Tack vare min underbara vän och kollega så är jag nu på god väg. Bara mellan fabruari och maj gick jag ner 7kg. Under semestern har vi tagit det ganska lugnt men så fort ledigheten är slut (vilket endast är om 4 dagar) drar träningen igång på allvar igen. Känns riktigt bra!(Y)
 
det är inte alltid fokusen eller orken är med en till gymmet, då kan man lika gärna leka lite :]
 
På min föddelsedag jobbade jag bokstavligt talat heeeeela dagen. Först på Change 10.00-14.30 och sedan på Frasses 17.00-22.30 man har ju trots allt blivit äldre så att jobba på sin födelsedag är inte så konstigt. haha. Efter en lång dag är det alltid skönt att komma hem men att dessutom mötas av detta är obeskrivligt. Krille hade köpt tårta, presenter och rosor♥ Älskar honom!
  
 
 Brännbollsyran var kung och jag fick finbesök från Falun! Sorgligt nog sög jag på att ta bilder men bjuppar på denna.
Påväg till grubbe för att säga hej till olli ;*
 
 Idas födelsedagsfirande blev sååå lyckat! Taco till middag för tre Queens och en sjukt rolig kväll och trevligt sällskap!
 
 
STORUMANDAGARNA - bilder och text kommer snart 
 
 Jag säger då bara det om ni är i Umeå så måste ni äta på pinchos!!!! Kan vara det roligaste restaurangbesöket jag någonsin gjort :) Premiären gjordes med krille, Ida och Emil. Det blev en riktigt mysig kväll!
 
Man beställer sin mat via en app på mobilen, det ser sjukt osocialt ut att sitta med mobilerna men det är verkligen en stor del av nöjet ;) hehe
 
 Alltså han ♥
 
Det är tre händelser som förtjänar sina egna inlägg, midsommar, årets utlandsresa med familjen och Linas möhippa. Ska skriva ihop dessa inlägg så fort som möjligt, vill verkligen dela med mig av dessa underbara stunder! :) 

Va långt hår du hade innan :P Så bra de blev :)

Svar: Tackar:)
None None




Kom ihåg mig?