Jysk i mitt hjärta

Hej på er! Materiell lycka är ibland det bästa! Nu har jag och Krille bott i Umeå (Holmsund) i ca ett år och under denna tid har jag (tro det eller ej) bara använt mig av toalettspegeln. Så nu var det dags att kolla efter en stor och fin spegel, så jag slipper ställa mig på toalocket varje gång jag ska kolla hur outfiten ser ut :p Gick därför på Jysk i hopp om att hitta det jag letade efter. När jag kommer dit ser jag direkt den perfekta spegeln och när jag ska kolla vad den kostar så står det 350kr!! En hellkroppsspegel 72x162cm som egentligen kostar 700kr, förstår ni min lycka. Jag skyndade mig att reservera en sådan, så i helgen blir det Jysk för hela slanten. De hade även supermånga andra bra erbjudanden så vi lär nog åka därifrån med lite andra grejer också;) 

Annars händer det inte så mycket, jobbar kväll idag och imorgon men är ledig i helgen som tur är! Vi ska nog även byta till vinterdäck på Audin och måla om taket på toaletten. Så det blir en fixarhelg i helgen:) kramis! 





Kom ihåg mig?