Höstmörkret

Hello! Jag förstår inte varför jag är sååå trött! Jag har ändå varit ledig hela gårdagen samt idag.. Måste vara höstmörkret. Jag har i alla fall lyckats tvätta och snygga till i garderoben, det är mer än vad jag gjorde igår. Då låg jag i soffan hela dagen och såg på serier. Det var inte förren Krille kom hem vid fem tiden som jag vaknade till liv. Vi gjorde lite burgare och pommes till middag, en enkel lösning med tanke på hur trött båda var. Åkte sedan in till stan eftersom Barruk hade efterfrågat middagssällskap. Det blev vezzo och jag som redan hade ätit middag tog mig en liten efterrätt;) Pastan de har där är Så gudomlig god, så innan vi skulle hem köpte jag med mig lite pasta alfredo som jag åt till lunch idag:) 

Annars händer det väll inte så mycket, jobbar i helgen så kommer vara fullt upp och så kommer mammi och jassi hit på söndag. Det var ett tag sedan vi sågs, så känns jätteroligt att de kommer hit:) så hela måndagen är det kvalitetstid med la familia. Så tills vidare, ja det toppen! Kram :) 




Kom ihåg mig?