Vilken kväll!

Började dagen med att träffa Isa på stan för att äta lunch, uträtta lite ärenden och sedan åka hem till henne för att fixa oss.


Gårdagens look innan den blev kaos;)


Här har vi gänget;)


Finaste isa :)


Jag vet att men får hämta i omgångar ändå är mina tallrikar ALLTID fullproppade:p


Så kommer man tillbaka till bordet efter att ha hämtat lite efterrätt (som jag tyvärr inte tog någon bild på) och ser att Sandra fått en tomteluva. Hon är då med i någon slags tävling. Självklart blev man supertaggad och samtidigt nervös för hennes skull:p En stund senare blir alla som fått en luva ombedda att komma upp på sen. Då knallar Sandra iväg och så ser man resten av alla tomtar som en efter en kliver upp på scenen. Jag sitter och kollar på alla, tvärvänder mig inåt mot bordet (hade scenen snett bakom mig) och vänder mig sedan för att se vad som händer där uppe. Då ser jag en av killarna och håller på att svimma! Krille har blivit en av de utvalda med tomteluva (jag visste att han var där med jobbet men hade inte sett honom förren han dök upp på scenen!!!). Nervositeten och adrenalinet som jag hade innan jag såg honom dubblades om inte tripplades. Det tävlingen gick ut på var att de skulle sjunga låtar. Det fick vara vilken låt som helst men man fick inte sjunga samma två gånger då åkte man ut. Då var det en tjej som kunde peka med micken framför t.ex. Sandra och då var hon tvungen att snabbt sjunga en låt. Man var samtidigt tvungen att lyssna vad de andra sjöng så man inte råkade ta samma. Ja en och en åkte ut men både Sandra och Krille var kvar men så åkte Sandra tyvärr ut... Krille var däremot kvar tills finalen men han "snubblade på mållinjen". Tjejen hade riktat micken mot honom och sedan såg det ut som hon riktade den mot den andra killen men så drog hon snabbt tillbaka micken mot Krille och det var nog varken han eller någon annan beredd på. Det lustiga var att killen som vann utnämnde Krille till vinnaren. Han sa att den värdiga vinnaren var Krille (det är inte lika mäktigt eller självklart om man inte sett det live för Krille sjöng verkligen). Jämfört med de andra som sjöng så gjorde (pajas)Krille lite show och sjöng lite längre så att husbandet började spela med. Hur som helst blev Krille uppropad på scenen igen som vinnaren och fick avsluta tävlingen med att sjunge en egenvalda låt. Han valde kung i baren med Magnus uggla;) snacka om att jag var/är hur stolt som helst! Efter det var han kändis hela kvällen alla tyckte han var såååå duktig! Ja så det kan gå:)


Sen drog julshowen igång!


Danny:)

Var typ en millimeter från att röra E-Type ;) 

Under själva julshowen var jag ganska dålig på att fota men ska försöka tigga till mig lite bilder av mina frassar;) hihi Så blir det någon form av "julshowen del två":). Party blev det också, tror de flesta (bland annat jag) redan var på G i andra akten då många stod upp och dansade till när artisterna sjöng;) kul var det i alla fall! 

Bara några av mina finisar på frasses;*

Så fick jag avrunda kvällen på bästa sätt, med min finaste. Idag ligger vi båda bakis och halsar vatten och alvedon, med andra ord var gårkvällen så jävla toppen! Kram på er! 






Kom ihåg mig?