Små men betydelsefulla


Hej på er! Jag har länge velat tatuera mig, tycker det är så grymt fint att ha ett par små men betydelsefulla motiv/texter. Anledningen till att det inte  har blivit av än är dels för att jag inte vetat vad jag vill tatuera eller var. Man vill ju vara 100 procent säker innan man genomför något som detta. Det kommer ju trots allt att finnas där hela livet! Better safe than sorry ;) Det råkade ju dock vara så att jag har bestämt mig för två kanske tre tatueringar som jag vet att jag skulle kunna ha livet ut. Det kanske får bli en liten julklapp till mig själv, vi får väll se;) 

Om en halvtimme måste jag kliva upp och börja fixa mig:) ska skjutsa in Andreas till bussen innan kl 11.00, vill ju inte att han missar den :p peace! 

Ja man vill ju vara helt säker på tatueringen innan man lägger sig under nålen. Har själv funderat på att skaffa mej en sån där liten tatuering någonstans :)
svar: Aha, det var ju synd. Jag har faktiskt bara hört bra saker om ansiktsmasken. Men man vet ju inte förrän man själv testat :)

Svar: Ja det är så sjukt fint!:) jag måste prova produkten för att själv kunna avgöra, men låter (som vilken reklam som helst) lite för bra :)
None None

Snyggt :D

Svar: Eller hur :)
None None




Kom ihåg mig?