Ledig och sovmorgon

Godmorgon på er! Sååå skönt med en ledig dag och sovmorgon! Idag ska jag ta tag i tvätten och pyssla på lite i lägenheten. Lovade ju att jag skulle visa mitt senaste inredningsköp, det blev verkligen superbra! Har även påbörjat mitt adventljusfat men det är inte riktigt klart än så det kommer upp lite senare. Tycker det är hur roligt som helst att pyssla men det har aldrig funnits tid till det förut, men nu när det har blivit mer ordning i lägenheten och jobbet flyter på finns det hur mycket tid som helst (Kanske inte så konstigt om man tänker efter). Det är verkligen inget påhitt att planering Is everything. Jag har börjat skriva upp några punkter som måste göras dagar då jag är ledig eller jobbar kväll. Av någon anledning känns det inte lika jobbigt när man har en liten lista, som man sedan får radera alla avklarade uppgifter från. Då uppstår känslan av att man faktiskt får någonting gjort och det är ganska tillfredställande må jag säga ;)
 
Jag ska bara dricka upp min kaffekopp och sedan är det dags att börja sortera tvätt. kram! 
 



Kom ihåg mig?