Tiden bara flyger

Hej! Kan ni tänka er att första advent är nu på söndag! Tiden bara flyger iväg! Jag har ju sagt tidigare att jag inte är något större fan av snö, men jag kan samtidigt inte hjälpa att sakna det lite.. Det ger så mycket julkänsla. Jag vet värsta dubbelmoralen.. haha. Men håller ni inte med mig? Det är inte precis som att bar asfalt och spöregn ger den feelingen, i alla fall inte för mig som är uppvuxen med ett riktigt vinterland. Jag hoppas i alla fall att det är snö hemma i Storuman under jul (vilket det mest troligt kommer vara), annars kommer jag bli smått besviken. 

Jobbar på som vanligt idag, finns inte allt för mycket att säga. Imorgon ska jag träna och träffa Veronica på stan en stund innan jag börjar jobba. Känns roligt:) Nu ska jag äta min lunch som består av lax, potatis och gröna ärtor :) ha en bra dag på er! Kram 
 
 Moster fina dörrkrans från förra åter:) 



Kom ihåg mig?