Grötig morgon

Godmorning sunshine! Jag ska strax åka iväg och träna på mitt gym inne i stan. Jag börjar inte jobba förren halv tolv, så det passade hur bra som helst. I vanliga fall när jag ska tränar på morgonen brukar jag åka in med krille som börjar kl sju. Den tiden brukar jag inte vara så hungrig, men försöker äta någon frukt så jag får i mig något. Men denna morgon överraskade jag nästan mig själv lite. Jag gjorde havregrynsgröt till frukost! Det är hur enkelt som helst, jag använde mig av fiberhavregryn som man blandar med vatten i en kastrull och kokar upp under omrörning i 1-2 minuter (recept står på havregrynsförpackningen). Så är det klart! Jag skulle aldrig kunna äta gröta utan någonting till, värmde därför upp lite blåbär och hallon som jag åt till. Det blev supergott! :) Krille jobbar nämligen borta i veckan vilket är supertråkigt, men fördelen med det är att jag får ha bilen. Det är så skönt att ha friheten att åka när man vill, som denna morgon när jag gjorde gröt. Jag kunde sova till halv åtta för att sedan i lugn och ro börja göra mig i ordning, packa och äta. 

Nu har jag svamlat färdigt, dags att börja rulla så jag slipper stressa:) Ha en bra dag på er! Kram 






Kom ihåg mig?