Nu menar jag allvar!

Hejsan!

Gick in och kollade på min blogg och inser nu att det var nästan tre månader sedan jag skrev sist!! Tiden går så sjukt fort! Har väll inte hänt allt för mycket, familjen har hälsat på, varit på avicii, haft bästa flickorna i stan, haft dansuppträdande, jobbat osv. Så det kommer lite bilder från dansuppvisningen och möjligtvis från de andra "höjdpunkterna" :) 

Ni som är uppmärksamma kanske har sett att jag ändrat design. Jag ska bli MYCKET flitigare att ta kort, speciellt när jag även skaffat mig en personlig fotograf;) hehe.. Så kommer nog upp fler outfits än tidigare :D

Jag ska iaf göra mitt bästa så hoppas ni tycker om det ni läser och ser!:) kramis!


Gjorde lite smoothies förre veckan och känner på mig att det kommer bli många fler denna sommar ;)



Kom ihåg mig?