Rhodos

Tjenixen!

Bara en vecka kvar innan jag och Veronica drar till Rhodos. Känns såå skönt att få sola, bada och bara må! Standardsommaren i Sverige är som vanligt inte allt för varm, så är mer än nöjd att åka på en liten resa:) 


Tills dess hinner det hända massa roliga saker! Imorgon ska jag ta en fika med bästa Amelia, måste passa på innan hon drar till Luleå (om så är fallet). Kommer iaf bli supermysigt. Beroende på vad vi bestämmer oss för så åker vi hem till Storuman antingen imorgonkväll eller på fredag. Det är ju Storumandagarna = marknad, hotell och dansgalan osv. Är supertaggad! Då kommer jag äntligen att få använda mina Jennie-Ellen skor:) hihi

Nu ska jag gå ner och hänga lite tvätt sen kika på Naruto. Puss på er! 

Hej! :) var i Rhodos är detta? Är det på den blåsiga sidan och vad heter stället?

Svar: Hej vi bodde mitt i centrum och stranden som vi brukade hänga på heter windybeach :) hoppas du fick svar på dina frågor:)
None None

Hej! :) var i Rhodos är detta? Är det på den blåsiga sidan och vad heter stället?

Hej! :) var i Rhodos är detta? Är det på den blåsiga sidan och vad heter stället?




Kom ihåg mig?