14 februari

Hej på er!

Igår var en mycket speciell dag, då min bästa Erika fyllde hela 20 år!!!! Ett stort grattis (i efterskott) på dig :) <3


Det var även alla hjärtansdag igår. En ganska överskattad men samtidigt helt enastående dag. Jag är verkligen en "sucker for love", jag älskar allt som har med kärlek, lyckliga slut, blommor, choklad, mjukisdjur etc. att göra. Hela kliché grejen liksom! Jag är den där tjejen som fantiserar om det perfekta frieriet och sitt drömbröllop och ja jag vet att det som händer i filmer inte alltid händer i verkligheten. Är bara så himla förtjust i tanken. 

Om ens partner jämt och ständigt skulle vara romantisk och överraska med blommor, presenter etc. så skulle man nog inte uppskatta dessa gester lika mycket. Så samtidigt får det inte bli för mycket av det goda. 

Tillbaka till alla hjärtansdag. Jag har verkligen ingenting emot tanken bakom det hela. Det som stör mig är att hela "alla hjärtansdag grejen" får sån stor press på sig. Att man förväntas äta en flådig middag med varandra, att det ska ges blommor eller att man bara ska vara hemma och mysa framför en film tillsammans. Men jag hatar ju självklart inte dem som gör allt detta, som sagt så gillar jag ju dessa klyschor :) 

Fick dessa rosor av min bästa! <3 Vi hade tydligen ingen vas så han tog vattenkokaren ;) 

Lite tankar på bussen mot Östersund.
Puss! 

Tack min underbaraste! :*

Svar: :*
None None




Kom ihåg mig?