Från toppen till botten

JAAAG VIIILL HAAAA LOOOOV!!!!!!!! Känns ändå skönt att det blir en kort skolvecka, ska dock jobba ganska mycket men att känna lite cash är aldrig fel ;) Så ska jag nog också ut på en liten skotertur, vilket jag ser fram emot jätte mycket! Har varken åkt eller kört skoter denna vinter så nu är det dags!
 
Helgen var ändå ganska okej. fredagen chillade vi mest, färgade lite hår och drog en liten ragg. Lördagen var något mer händelserik, både på gott och ont.. På dagen fick jag prova att flyga fallskärm (vet egentligen inte vad man kallar det men ni fattar!) och då är det inte som vissa trodde att jag hoppade ut ur ett plan, tyvärr. Utan man startade på marken och blev bogserad av en skoter som liksom drog upp oss. Det var iaf hur kul som helst!!
 
När det gäller kvällen så började allt med middag hos Mia, sen gick det nog bara utför. HAHA älskar att jag är så positiv. Visst det var kul till en början men helt ärligt så blev det bara värre och värre. Önskar att det var annorlunda. Förlåt. 
  



Kom ihåg mig?