Monday's

Denna dag var faktiskt helt okej! Började med sovmorgon, några bortgjords uppgifter, en redovisningar och en skojig photolektion samt en liten workout på idrotten och frukt som inger bjöd på :)

Senare åt vi värsta gomiddan (hamburgare och pommes) så jag nästan sprack! Haha och nu kommer det roliga. Både jag och krille blev så trött efter maten så vi gick ner för att vila och se lite serier. Det var ungefär en timme innan jag skulle hem till Andrea för att jobba med UF. Jag hade tanken i huvudet att jag skulle ställa ett larm, notera, SÅ JAG INTE SKULLE "FÖRSOVA" MIG men gjorde jag det? Nej. Så med världens största ångest och panik flyger jag upp och kastade mig över telen för att kolla vad klockan var och ve och fasa så visade den halv 8 xp haha och det kändes så konstigt för jag trodde det var morgon och att jag hade försovit mig till skolan :p

Jaja, man är ju inte mer än människa och som tur var fick jag ingen kvarsittning av fröken Evelina och Andrea ;p hihi bjuder även på en bild från dagens photolektion :)




Kom ihåg mig?