En dag i stan

Hej världen!

Igår var vi i Umeå för att kolla på universitetet, det var verkligen askul att kika hur det såg ut. Man började fundera hur mycket som helst över livet och vart man ska ta vägen sen! helt galet. Hann även träffa massa fina människor (som jag även kommer få se ikväll! Iaf några ^^) gå på stan och få mig många goda skratt! Måste bara berätta om Erikas lilla tabbe, hehe. Det var så att jag, Hoda och Veronica spenderade största delen av tiden på stan. När vi kom tillbaks till universitet var det en timme innan vi skulle åka så vi delade på oss och gick åt olika håll. Jag och Veronica satt oss med våra klasskamrater och Hoda med sina. Undertiden var Erika, lina och Evelina i ett hus bredvid och dom skulle då komma över till oss. Dom kom till cafet som vi satt i och så såg Erika Hoda. Hon tittade Dock inte så noga på vilka som satt runtomkring (hon tog föregivet att jag och Veronica också satt där). Så det hon gör är att hon går i full kareta mot gruppen och lägger händerna på en tjej som sitter bredvid Hoda. Det roliga med det hela var att Erika trodde den tjejen var jag!!!!!!! Xp hahahahahahahahahaha

 

ååh, då kanske de va dig jag såg trots allt! :)

Svar: Ja det kan hända!;)
None None

HAHAHA!! ;)




Kom ihåg mig?