två underbara år ♥

Den 15e oktober 2010 hade jag turen att bli tillsammans med den finaste, roligaste, smartaste, vackraste, bästa mest underbara människa på denna jord. Jag skulle kunna räkna upp tusen och åter tusen fantastiska saker om dig, men det skulle ta för lång tid. Det finns så många saker jag älskar hos dig att det nästan är svårt att komma på något. Men en bland alla hundra saker är att du är så blygsam framför kameran, raka motsattsen till mig som verkligen njuter av det lilla klickljudet och ljuset från blixtrarna! ^^ Så därför finns det inte allt för många bilder på dig, men vad spelar det för roll egentligen? Jag har ju den äkta varan!
 
Jag älskar dig ♥
 
 

NAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWw, jag dör av gullighet typ ;) grattis på 2-årsdagen eller nåt!!;)

så söta ni är :) grattis vännen!




Kom ihåg mig?