Full fräs

HAHA, älskar valet av rubrik! Det passar bara så himla bra med tanke på att jag har fått jobb på frasses!!! Ska fara dit imorgon efter skolan och börja lära mig allt. ooohhh känner ett litet pirr i magen, hihi är typ happy! :D Livet verkar flyta på ganska bra för tillfället, igår besiktade jag bilen och den gick igenom ;) (Y), Det är ju perfekt när mitt blivande jobb ligger på andra sidan jorden höhö. 
 
På tal om ingenting så har jag haft ångest över att jag inte fått mina grejer som jag beställt från nelly (kostar ju liksom pengar) och av en ren slump tänkte jag, jag ska kolla brevlådan och baam!! där ligger kläderna! SWEET!
 
Dock har jag ju en liten tråkig grej att berätta också.. eller det är ju ingeting livsviktigt men ahh. Ni minns att jag och veronica va på blodbussen och lämnade prover, jag fick brev om resultaten igår och det visade sig att jag inte får ge blod. Jag har tydligen för låg järnhalt, så nope jag kan inte dela med mig av blodet i min kropp... behöver tydligen allt själv! Attans!! När man försöker göra en god sak och allt, men som sagt ingenting livsviktigt. :) Det ända som gäller nu är att börja äta blutsaft som ska hjälpa mig att få mer järn i blodet.
 
btw, tråkigt inlägg jag vet! men man behöver såna också.
 



Kom ihåg mig?