Känslomässig dag...

Jag maste borja med att saga att polackerna inte har å ä ö (tur att man har goggle) sa det blir helskumt nar jag skriver hahha men ni far farestalla er prickarna ovanfor O:na och A:na ;D hehe

Iaf, sa har vi varit pa Auszwic och Birkenau hela dagen och assa det eh helt sjukt! Man kan nastan inte fatta hur stort det ar och hur manga manniskor som blirivt mordade och plagats dar. Det eh forst nu i efterhand jag sjalv inser det. Det var lite obehagligt men det eh helt klart nogonting som jag rekomenderar att besoka! Jag kan tyvarr inte lagga in bilder eller natt men ni far noja er med en googlebild tills jag kommer hem ;)

Inte nog med alla kansliga reaktioner dar pa konsentrationslagret nejnej! sen nar vi kom hem sa ringer Krille och vi pratar, jag berattade om dagen etc och sen fran ingenstans sa bara brot jag ihop....!!! Jag saknar verkligen honom jatte mycket <3





Kom ihåg mig?