God morning starshine

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen, men jag har inte haft någon vidare lust att blogga. Speciellt inte när det är så fint väder ute osv. men tänkte att jag skulle smälla in ett inlägg idag :)

Dagen började med att mobilen ringde två timmar före väckarklockan.. surt, i vilket fall så svarade jag så klart, det var .... som ringde om ..... , det löste sig iaf :)

Min första lektion (idrott) börjar inte försen 10.40 , då jag egentligen skulle haft simning men det sket sig.. så jag får ligga och svettas bredvid min skadade "homie" Lina ;p blir väll att ligga och pumpa mage eller nått, hihi* Inte nog med att jag inte kan vara med på idrotten, jag kan heller inte vara med på vår första seriematch som vi spelar mot Betsele ikväll.. men jag ska nog följa med och heja på brudarna :)

Det var nog allt jag hade i tankarna nu, men innan jag lämnar datorn och börjar göra någon nytta vill jag visa denna cover på "Love the way you lie" av HelenaMaria. Skit bra enligt mig ;D




Kom ihåg mig?