Photo - klick - yeeh

Snacka om att det har varit full rulle idag! Jag och Hoda fick den helknasiga idén att vi skulle fara och sola solarium, problemet var bara att den ända tiden som vi kunde göra det var mellan 7 och 9 på morgonen xp. Så vi släpade oss upp kl 07.00 på morgonen, fikade och sedan vandrade vi till badhuset. Vi visste egentligen inte om vi fick sola då men turen var på våran sida så allt gick bra, det var typ skönt ;D haha efter det drog vi hem till mig åt och fixade oss, vandrade vidare till hoda där vi fixade det sista sen var det ut och fota som gällde ;D hihi.. dock fick jag en liten vilopaus efter det men kl 13.00 var det bara att släpa sig till ABF för att dansa och planera inför imorgon, vilken kändes väldigt jobbigt då men kul var det ändå ;) två timmar senare kom jag hem och nu sitter jag och nöter datorn vilket jag inte har hunnit göra idag ;p





En av alla bilder som vi tog idag :)



Kom ihåg mig?