Mamma mia på duken

Nu var det ett tag sen jag satt vid datorn xD, dels för att jag har haft fullt upp med alla främande och för att internetet hemma är cp! Iaf, så finns det en hel del att berätta. I torsdags var det massa sånguppträdande, loppis och även dans på Akkan. Det var så kul för min minsta dansgrupp dansade och det var deras första uppträdande, självklart dansade Jasmine och hennes gäng också, dom var grym allihopa! :)
Måste nog erkänna att jag var super nervös, aldeles skakis xp




Detta var alltså för två dagar sedan, igår var det fredag och polackerna kom :) Har inga speciella bilder från då men idag var vi och Lina på akkan. vi spelade kort och andra spel, Erika stackarn har dommarkurs hela helgen så hon kunde inte vara med, tyvärr. Plus att var uppe på utsikten och en sväng till Stensele där jag btw fick övningsköra med polackerna i bilen ;p






Men just nu sitter vi och ser...



Peace out!

jag håller med du var mer nervös än vad jag va




Kom ihåg mig?