Varför har aldrig jag sovmorgon?

Jo svaret är för att jag är kass! xD
Jag lyckas förstöra min egen sovmorgon. Jag hade ställt klockan på 07.10 men snosade om (så klart) Och jag hade tydligen råkat stänga av klockan. Så nästa gång jag vaknade var klockan 08.10! Jag fick panik, rusade upp ur sängen och tog på mig kläderna. Sprang sedan ner slet ihop idrottskläderna, datorn etc. Sedan ringer jag till Evelina och frågar vad vi har för första lektion och när den börjar. Då säger hon första lektionen är språk och vi börjar inte försen 10.15. Jag tänkte först ja! då behöver jag inte stressa. men sen kom tanken, NEEJ nu har jag sabbat min egen sovmorgon! xD Så himla lyckat asså.


see never did i think a girl like me would be in need
when all i really wanted was to have some fun
now im losing my head, im telling you one thing
you’re number one

see i don’t understand how you’re number one
when it was just a fling before now, you’re the one
see all i did was blink twice, from my homie to my only
number one





Kom ihåg mig?