Triangl


Godmorgon på er! Jag sitter just nu och kollar på triangels bikinis. Det är så svårt att välja, hade köpa alla om jag kunde! Har dock fastnat för dessa tre lite extra, men vilket set det blir har jag inte bestämt än:) är såååå sjukt taggad på sommaren nu! Sola, bada, festa och bara må! Måste börja fundera på om man vill åka någonstans i sommar/höst. Självklart vill jag det.. Men frågan är bara var och med vem/vilka;) får ta tag i saken helt enkelt:)

Annars händer det inte så mycket just nu. Var ledig igår och även idag, så ska få ordning i sovrummet (kläder överallt). Sedan när krille slutat jobba ska vi åka förbi återvinningen och slänga lite skräp, sedan göra vårt absolut sista ärende i Holmsund. Vi glömde nämligen att ta med posten när vi var och städade... Aja, lika bra att hämta den så det inte kommer massa påminnelser osv. 

Får se till att njuta extra mycket av denna lediga dag, för sedan väntar 8 arbetsdagar i rad:p dock så får jag en långhelg efter det så lönar sig ändå;) nu ska jag fixa mig något att äta och sedan börja ta itu med garderoben. Ha en fin dag allihopa! Kram








Kom ihåg mig?