Tillbaka till vardagen och rutinerna

Hallå på er! Fyra veckor gick alldeles för fort, semestern tog slut lika snabbt som den började.Har redan haft min första jobbdag och det kändes faktiskt riktigt bra. skönt att få lite rutin om dagarna och börja träna regelbundet igen.är sjukt taggad!
 
de fyra sista dagarna på min ledighet maxade jag verkligen! Mamma fyllde 60 år i torsdags så mamma och Jasmine åkte till Lycksele över dagen för att shoppa, mysa, äta middag osv. Jag hade pratat ihop mig med Jassi om att vi skulle överraska mamma. Planen var att jag skulle åka dit äta middag och sedan åka hem till Umeå igen men det slutade med att jag följde med hem till Storuman. Så det kan gå :p 
 
Direkt vi kom till Storuman vem tror ni jag stöter på då? Jo Hoda! hon kom och gick med vovven så jag vrålade till mamma att stanna bilen. Hoppade ut skrek som en barn och kramade om kvinnan, vi ses ju tyvärr inte allt för ofta men det känns lika bra varje gång vi träffas. Sist jag var hemma hos Hoda och Viktor så hade de knappt hunnit fixa något i huset. Nu när jag kom dit var det sååå fint! Blir själv så taggad på att köpa hus! hihi. Viktor och Jonas var också där så givetvis blev det fika och så spelade vi yatzy :) Tillsist blev grabbarna less och ville spela dator, då satt vi oss i soffan och pratade om livet tills tre på morgonen.
 
på fredagen bjöd mormor oss på lunch på hotellet och senare på eftermiddagen blev det fika för fulla slanten! Mamma hade köpt en gigantisk smörgåstårta och i kylen hade hon ca 5 tårtor till! Har mina misstankar att hon ville mata ihjäl oss. hahahaha. Åkte tillbaks till Umeå på kvällen, älskar att umgås med familjen och vänner men det är verkligen så skönt att komma hem till älsklingen.
 
På lördagen mötte vi upp Erika och Alex, vi åt middag på pinchos och bowlade det var supermysigt! Söndagen blev en riktig chillardag men vi lyckades ta oss ut för att se bio, suicide squad, med Ida och Nicklas. 
 
Lite bilder från mammas firande och Middagen med erika och alex :)
 
Det är tredje gången jag och krille äter på pinchos. Hehe.



Kom ihåg mig?