Min påskledigheten

Hej på er! Jag har haft såååå mysigt under min vistelse hemma i Storuman! Har fått umgås med min underbara familj och fina vänner. Var hemma hos Erika med henne och Evelina på fredagkvällen. Vi åt kladdkaka (nostalgi), lyssnade på musik, pratade osv. Tiden går så sjukt fort då man har roligt, tror vi var där till halv 2 på natten :p Haha 
 
På lördagen hade jag, Erika, Evelina och Lina bestämt lunchdejt på akkan. Som vanligt hade ingen av oss någon koll, så det var ju så klart stängt. Det var sjukt irriterande för jag var så himla sugen på en kycklingmacka (finns ingen godare än akkans!), men vi löste problemet genom att gå på trean och äta en kycklingrulle istället:) 
 
Mammi bjöd på en supergod påskmiddag samma dag. Tårta till efterrätt, som jag tyvärr inte smakade förren idag eftersom jag blev så fruktansvärt mätt:p haha men den smakade riktigt bra! Efter middagen mötte jag upp lina och Evelina. Det blev en snabbis förbi föredetta bilisten men numera krysset... Det kommer alltid vara billan för mig:p hur som helst så åkte vi hem till lina sen, väntade på Elias och sedan blev det en riktig spelkväll. Älskar verkligen att spela sällskapsspel! Det är hur roligt som helst:) hihi tyvärr så tog jag inga bilder någon av kvällarna.. Men bjuder på några pics från familjemiddagen:) 
 
Önskar alla en fortsatt trevlig påsk! För min del är ledigheten över, åker tillbaka till Umeå senare i eftermiddag men lika glad är jag ändå!:) kram!
 
 
Jag och min kära syster fick i uppgift att sätta ihop en jordgubbstårta:) 
Den blev helt okej om ni frågar mig;)
 
 
 
Finaste mormor:)

Mysigt :) såg jättegott ut




Kom ihåg mig?