Ett aprilskämt? Nej!


Hej på er! Nu var det hemskt länge sedan jag uppdaterade bloggen och det ber jag om ursäkt för.. Men det har verkligen varit full rulle och hänt så många roliga saker!:D Den 20 mars började jag min resa både i hår och jobbväg. Jag skulle möta upp Helena på stan för att köpa färg osv. Och hade sett att Change sökte personal ganska omgående. Kikade därför in där, presenterade mig och lämnade cv sedan tänkte jag inte mer på det. Ca en vecka senare blir jag kontaktad och får förfrågan om jag vill komma och provjobba PÅ CHANGE! Jag blir såklart helt lyrisk och vill skrika av glädje men måste istället hålla allt inombords och aningen hemligt. För det var ju inte säkert att jag ens skulle få tjänsten, så ville inte höja mina förväntningar för mycket. 

Själva provjobbbningen gick så sjukt bra! Det var hur roligt som helst, jag fick komplimanger för mitt hår (som jag hade fixat till dagen innan, eftersom jag inte blev riktigt nöjd första gången). De andra som jobbade tyckte jag gjorde ett bra jobb med tanke på omständigheterna. Det var nämligen invigningen av sista etappen i utopia. Så det var så sjukt mycket kunder, högt tempo osv. De tyckte så himla synd om mig men jag hade hur så jäkla roligt. Haha. Har man jobbat på frasses Ersboda i 1,5 år så är man van stress. Inte ett skämt! 

Så från och med första april (alltså igår) är jag nu anställd på Change!:) (och nej det är inte ett skämt) denna månad kommer jag verkligen vara en workoholic, mitt ordinarie schema på frasses plus så många pass som möjligt på Change. Sjukt roligt, men kommer garanterat ta på:p tur nog så har jag tre dagars ledighet, så pratade med krille och bestämde att vi skulle åka hem till Storuman :) så kul att få träffa alla och bara va. 




Kom ihåg mig?