Datenight♡

Hejsan på er! Oj vad det har hänt mycket det senaste 8 månaderna, både roliga och tråkiga saker. Livet bjuder verkligen på många överraskningar och saker som man knappt ägnat en tanke åt blir plötsligt en key ingredient i ditt liv. Har redan hunnit bli megadjup, man kan ju undra var detta kommer sluta😅 

 
Har haft två oförskämt bra dagar och ändå har jag hälften av ledigheten kvar. I fredags åkte jag in tidigt till stan för att kolla in Nicole Falcianis nya collection för Bikbok, allt var superfint men blev ändå bara en topp som jag spanat på. Vädret var gudomligt, solade i flera timmar! Vill bli brun typ igår, haha. Känner mig så fruktansvärt blek just nu. Blev även ett snabbpass rygg/mage, grymt skönt men det tog emot att behöva gå in när det var så härligt ute.
 
Idag har jag och Krille verkligen njutit av att vara lediga. Chillade hemma först sen åkte vi ner på stan för en mysig datenight. Vi åt middag på Lottas krog, supergott! Burgare såklart! Hihi För att avsluta kvällen med att se "guardiens of the galexy" på bio. Så jäkla mysigt det var. Trots att vi snart firar 7 år tillsammans blir jag bara mer och mer kär för varje dag som går♡ 
 
Imorgon bär det av ner på stan för sminkkurs och så blir det en sväng till gymmet efter det. Bra dag om du frågar mig. 
 
 
Han♡
 



Kom ihåg mig?