Naked juice bar


Hej på er! Jag måste bara säga att jag älskar naked juice bar som finns i gallerian! Köpte en smoothie där igår (tror den heter very bery) och den var sååå gooood!! Tur att det både är gott och nyttigt, för jag kommer med all säkerhet att bli en stammis där;)

Både igår och idag jobbade jag på Change hela dagen. Vi har en kvinna hos oss, Helle, från Danmark som är säljcoach för alla Change och hon är verkligen superduktig! Vi får lära oss massa knep när det gäller merförsäljning och säljning överhuvudtaget. Otroligt lärorikt och man blir sjukt taggad att stå själv i butiken och prova sig fram, hitta egna tekniker, fraser att använda etc. 

Eftersom vi har Helle här så är vi fler i butiken än vad vi brukar, vilket är hur roligt som helst! I vanliga fall kanske vi jobbar nån timme med varandra men för det mesta står man själv. Eftersom jag är ny så var det ett bra tillfälle för mig att prova butikens alla bhmodeller. Dels för att lära mig sortimentet men också för att se vilka bh:ar som passar mig bäst och att det faktisk är så att alla bh:ar sitter olika på olika människor. Min favorit och även en modell som passar mig bättre är balconette. Finns en som heter plunge som också sitter riktigt fint! 

Jag har haft inskolning på att stänga två gånger och ikväll smäller det. Ska nämligen genomföra min första stängning helt själv! Lite pirrigt men det kommer att gå bra:) haha låg och tänkte igenom allt man ska göra inför stängning så hårt innan jag somnade så drömde om att jag jobbade hela natten känns det som :p galet.

Ja lite så här ser läget ut för tillfället:) livet leker och jag är en workoholic bättre kan det inte bli för tillfället;) ha en fin dag allihopa! 




Kom ihåg mig?