Lyx i vardagen

Hej på er! Jag har verkligen haft en kanonhelg! Det var supermysigt att ha lillasyster här, vi gick på stan, åt massa god mat och myste hemma med film på kvällen. Ska visa er vad jag köpte senare till veckan :)
 
 
Åt "riktig" sushi för första gången i helgen med Jasmine och Ida :)
Avrundade Jasmines besök med att äta på vezzo. Jag citerar min syster "det såg ut som att det var lite mat men nu är jag mätt", då hade hon hälften av maten kvar:p haha
 
Igår efter att jag vinkade av jassi på bussen åkte jag hem till Veronica för att fira henne i förskott, eftersom hon fyller 22 år på måndag:) vi var först ett gäng tjejer som åt pizza och tårta, sen rullade det in fler och fler. Hade såååå kul! Alla var på topp och så fick jag uppleva en viktig del av gymnasietiden... Att dra raggen och sladda!! Haha det var verkligen inte igår. 
 
<3
Här trycker vi tårta ;)
 
Verre ville ta en snap;)

ååh, sushi är det bästa jag vet! <3




Kom ihåg mig?