Avskedsfest

Hej på er! Snacka om seg start på veckan! Jag är fortfarande förkyld men lyckligtvis är jag ledig idag och imorgon så ska försöka kurera mig! Har ändå turen att bara vara sjuk ca 2-3 gånger per år men när jag väl blir det är det ingen nåd. Haha
 
I lördags hade fina Olivia avskedsfest i bygdeå så kvällen spenderades där med massa skönt folk! Ida och jag tog bussen dit efter jobbet och när vi kom fram åt vi pizza till middag. En bra grund inför kvällens kommande utmaningar.
 
 
Olivia och Matilda hade förberett massa lekar som vi gjorde under kvällens gång. Vi var indelade i fem olika lag och vårt lag var "lag guld". Först var det en tipsrunda, sedan en musikquiz och efter det var det massa "uppdrag". Två A4 papper där uppdragen var indelade i poänggrupper. T.ex. Ta en shot= 1 poäng. Haha det var kaos! Tänker dock inte nämna vad som stod för i nyktert tillstånd hade man nog aldrig gjort de sakerna. Sjukt kul iaf! Sist så var det "Google race" då ställde Olivia en fråga och kunde man svaret direkt kunde man göra det men om inte så gick man googla fram det. Vill bara påpeka att laget jag var i satsade stenhårt i hela tävlingen (gjorde allt som stod på A4 papperet). När Google racet var över stod det lika mellan två lag men vi fick inte veta vilka, så det blev utslagsfrågor som alla fick vara med på. Två eller tre frågor hann bli ställda men ingen av lagen som svarade avslutade tävlingen. Då kom frågan "hur många cm lång exakt är jag"(alltså Olivia) och jag bara vråla guld ställ er upp! Laget som ställde sig upp först ficka svara och det var vi. Jag mina att vi pratat om det på jobbet och kände bara på mig att det var rätt. Hes och full som jag var vrålade jag 159cm haha och det var rätt! Vårt lag vann!! Om ni hade varit med och förstått hur vi kämpat så hade ni varit lika excalterad som mig;)
 
Vinnarlaget till höger👉



Kom ihåg mig?