Lipstick


Hej på er! För bara några veckor sedan insåg jag något... Det är så sjukt kul att använda läppstift! Det förhöjer de enklaste outfitsen och man ser nästan ut som en stjärna. Jag har alltid velat ha ett mörkrött läppstift så när jag var och lunchade med Hanna i fredags slog jag till på ett från make up store. Det gick på 179kr och var betydligt smalare (inte den normala storleken), så den är lätt att aplicera utan borste. Ska dock införskaffa en i framtiden och många MÅNGA fler färger. Kan utan tvekan säga att en helt ny värld har öppnats för mig. 

Just nu sitter jag på lunch, jobbar dubbelpass idag så slutar inte förren 8 men det kommer gå fort. Beställde som sagt kläder från nelly förra veckan och nu har paketet äntligen kommit! Ska åka  och hämta ut det efter jobbet:) så kul!! Ha en fortsatt trevlig dag på er. Kram!



Kom ihåg mig?