Myshelg

Hej! I helgen har jag verkligen haft känslan av att vara ledig! De senaste "lediga helgerna" har annars bestått av sena kvällar och alkohol, vilket har varit kul men man blir inte precis utvilad efter en sådan helg:p Jag har ändå gjort lite nytta och tvättat samt satt in massa räkningar i pärmar (som jag har tänkt göra i över ett år nu.. Haha). Annars har jag bara sett film och myst med hjärtat:) igår åt vi krilles favoritmat tacogratäng (som jag introducerade för honom). Supergott och lätt att göra så tackade inte nej till det middagsförslaget. 

Passar på att organisera lägenheten i förebyggande syfte. Vi ska nämligen kolla på två lägenheter imorgon!! Har vi tur kanske en av dem blir vår och båda är första handkontrakt! Håller tummarna, är sååå taggad!!! Det hade varit gudomligt att bo i stan och slippa pendla, än så länge går det bra men inte något man vill göra hur länge som hels. 

Roligheterna fortsätter! På onsdag ska jag pröva att göra fransförlängning. Jag var väldigt skeptisk till detta först, men några på jobbet hade det och sa att det var hur skönt som helst att slippa sminka sig och ändå vakna upp som en naturlig skönhet (inte exakt deras ord men nära nog). Tror att det kommer bli hur bra som helst! Speciellt med tanke på att mina naturliga fransar är korta, raka och väldigt glesa. Ja, vi ser väll hur det blir. Annars är det bara att återgå till mascara:p 

Var förövrigt och tränade tidigare imorse, trodde att jag började jobba 11.00 men så var inte fallet:p börjar tydligen kl 15.00 så får hänga på jobbet några timmar extra. Det var nog lika bra att jag inte hade någon koll när jag började, annars hade jag mest troligt inte åkt och tränat;) hehe. Nu ska jag springa över till Coop och köpa något ätbart och sedan se lite serier tills jag börjar:) Ha en trevlig dag allihopa! Kram






Kom ihåg mig?