L som i lycka

Hej allihopa! LYCKAN ÄR TOTAL FÖR VI HAR FÅTT EN LÄGENHET INNE I STAN!!!!! 
 
Vi var ju och kollade på lägenheten i tisdags och redan dagen efter skulle vi få besked om vi fått lägenheten eller inte. Jag som var ledig hela onsdagen var på helspänn och kollade telefonen hela tiden. Minsta lilla ljud och hjärtat hoppade upp i halsgropen! Skulle fixa mina ögonfransar (som jag förövrigt är supernöjd med) så åkte in till stan några timmar tidigare för att hinna äta och kolla lite i affärer;) gick såklart till min favvobutik BikBok och när jag är där glömmer jag allt annat! Rätt som det är ringer det och jag känner inte riktigt igen numret men svarar. Då är det tjejen från Akelius som hade visningen med oss och så säger hon att vi fick lägenheten!!!!!!! Jag som just hade tänkt prova massa kläder, blir tvungen att lägga ifrån mig dem för att riktigt kunna fokusera på samtalet. Jag är en sån som inte kan stå stilla när jag pratar i telefonen, så jag vandrade fram och tillbaka genom butiken. Måste sett väldigt roligt ut för jag såg med all säkerhet överlöjligt glad ut. Haha. Vilket jag också var men.. Ah. 
 
 
Kommer bli så bra! Nära till jobbet har jag också så nästa steg blir att införskaffa en cykel. Blir dock inte förren all snö har försvunnit, orkar inte riskera att slå ihjäl mig;) 
 

Jag och min prins på balen i Storuman. Är så glad att jag får dela all denna lycka med dig! ♥

Yey! Grattis! Vad skönt för er :)

Svar: Tack finaste;* ja helt gudomligt!
None None




Kom ihåg mig?