Fredag

Hej! Fick otroligt bra nyheter igår! Vi behöver bara betala dubbel hyra nu i februari, sedan är vi kvitt allt som har med Holmsund att göra! Nästa vecka ska det flytta in några så det blir att göra sista städrycket på söndag. Ni fattar inte hur underbart detta är. Nu kan man fixa ännu mer i lägenheten, spara inför sommaren, köpa kläder och roa sig istället för att bara kasta iväg sammanlagt 8000!! Haha jag ska försöka lugna mig, men det känns som sagt sjukt skönt:) 

Ikväll ska jag bara ta det lugnt! Mamma och de andra kommer imorgon så får träffa dem efter jag slutat jobba. Blir så roligt att få visa dem vårt nya hem! Eftersom moster fyller år andra mars och jag fyllde år i tisdags så ska vi fira med gomiddag på måndag. Hihi längtar! På tal om ingenting så har krille tydligen en present som jag inte fått än :D är supernyfiken!






Kom ihåg mig?