Some shopping



Hej på er! Klickade hem dessa godingar från Nelly igår. Har länge haft mina ögon på klänningen och skorna, men kände att jag ville hitta något plagg till för att det skulle kännas värt att göra en beställning. Hittade då en jacka som jag har kollat mycket på inne i stan. Måste ju säga att jag har haft väldigt tur när det gäller extraerbjudanden, reor osv. Detta var inget undantag. Ordinariepris på jackan ligger mellan 750-900kr i butiken och nu kostade den endast 449kr. Helt okej enligt mig;) 

Idag står däckbyte på schemat men först måste alla glasflaskor och kartonger i bilen slängas annars får inte vinterdäcken plats. Krille hade även tänkt att vi skulle måla om badrumstaket idag, men vi ser hur det blir med den saken. Det var min söndagen i stora drag. Ni får ha en trevlig dag allihopa! Kram



Kom ihåg mig?