Morning tee


Godmorgon! Har varit vaken sedan Krille åkte på jobbet klockan halv sju imorse. Tanken var att jag skulle somna om i någon timme, men det kunde jag såklart inte... Låg kvar i sängen en stund och blippade på telefonen i hopp om att bli sömning igen, dock resulterade det bara i att jag blev ännu piggare :p När jag insåg att det var meningslöst att försöka somna om klev jag upp, fixade mig och gjorde en kopp te. En lugn och mysig start på dagen behövs ibland, speciellt när morgondagen blir lite mer hektisk. Har planerat att åka in med Krille på morgonen för att träna, sedan luncha med Lina och slutligen avrunda dagen med att jobba kväll. Är sjukt taggad!;) 

Nu är det dags att gå till bussen för att tillbringa dagen på bästa Frasses. Ha en trevlig dag allihopa! Kramis! 



Kom ihåg mig?