Autumn is here


Hej på er! Igårkväll började det tydligen snöa hemma i Storuman och jag måste säga att jag inte är det minsta avis. Förhoppningsvis har allt smält bort idag, om inte så säger jag bara... Have fun! I nuläget är det inte något toppenväder här i Umeå heller. Det regnar för fullt men har hellre det än snö och kyla. Man skulle kunna säga att det fortfarande är höst här (min definition är att så länge det inte snöar så är det höst). Tycker det är en väldigt mysig årstid. Man får börja använda massa stickade plagg, kvällarna blir extra mysiga osv. Och när det inte regnar och solen tittar fram är höstdagarna superfina! 

Idag blir det att rensa ur kylskåpet, träna och försöka mig på att laga köttfärslimpa. Har kollat på en del olika recept och det verkar inte allt för svårt:) Ha en trevlig dag allihopa! Kramis! 

Fin bild!!

Svar: Tack :)
None None




Kom ihåg mig?