Winter

Hej alla glada:) Då var mina lediga dagar slut. Känns skönt att få åka och jobba, somnade typ 11 igårkväll så är pigg och utvilad. Var till och med duktig och stoppade i motorvärmaren i bilen direkt jag kom hem. Hade jag sparat det tills senare skulle det inte blivit av:p hehe. Det behövs så att inte pärlan (bilen) blir ledsen. Jag tycker verkligen vintern är supermysig och naturen blir så fin, men jag klarar inte av kylan! Haha. Visst är det väll roligt att köra skoter, åka skidor etc. Men varken jag, min familj eller Krille är skotermänniskor och tiden då man gick ut för att leka i snön och faktiskt "tyckte om det" är tyvärr över. Lite så ser jag det, men man ska väll inte klaga:) hade det varit sommar året om kanske man hade varit less på det också (även om jag har väldigt svårt att tro det).

Lite mummel från mig såhär på morgonen. Ha en trevlig dag allihopa! Kram 



grymt!!

p.s tävling på bloggen, delta gärna. Du vinner ett par valfria hörlurar från den populära märket, sudio!

Snygg bild!

Svar: Tack :)
None None

Oj så mycket snö!
Så vackert med sol också

Svar: Inte så mycket enligt mig, kommer ännu längre norrut där det brukar var trippelt så mkt ;)
None None

Sv: Himla gott, tycker verkligen att du ska testa! Hoppas du haft en fin dag. Kram




Kom ihåg mig?