Fluffy Cardigans and party dresses


 
Godkväll gott folk! Har slappat hela dagen och det lutar mot att fortsätta göra det kvällen ut. Jobbar ju som sagt i  helgen så det är nog lika bra. Just för stunden sitter jag och kollar runt på Nelly. Jag vet att det var ett tag sedan den kollektionen kom ut men jag måste bara säga det ändå. ÄLSKAR REBECCA STELLA FOR NELLY!! Ovan har ni mina favoriter:) Jag skulle verkligen inte tacka nej till en sån där fluffiga cardigan just nu! Fryser som tusan och ändå ligger jag i soffan fullt påklädd med filt :p inte okej... Haha. 

Jag får samla på mig all värme jag kan få nu för om två timmar bär det av in till stan för att hämta Krilles bror Andreas. Han ska hälsa på och så ska de mest troligt lana, om jag förstod allting rätt:) passar ju bra då jag ändå jobbar, eller det hade väll inte spelat någon roll men ja. Helt oviktigt:p Nu ska jag slänga in middagen i ugnen. hare! 

Så mycket snyggt!

Svar: Oja! :D
None None

Åh så mycket snyggt :)

Svar: Eller hur!:)
None None

Riktigt snygga kläder!

Svar: Oja!
None None

Typ to die for!! Det finns så himla många fina plagg!

Svar: Det gör ju de, skulle typ vilja köpa allt;)
None None

c

cute! and nice blog

Svar: Thanks :)
None None

älskar jackorna, så himla fina!

Svar: Visst är dom! :)
None None




Kom ihåg mig?