Monday morning

Godmorgon på er! Avnjuter denna måndagmorgon med lite keso, jordgubbar och banan. Sjukt gott och rätt så nyttigt:) Börjar jobba kl 15.00 så planen var att träna, men är så himla slö efter helgens roligheter samt jobb, så det får bli morgondagens problem ;)
 
Jag var som sagt ute i lördags med veronica och lena. Vi drog på schlagerklubben och det var hur kul som helst! Jag hade tyvärr inte ansträngt mig allt för mycket när det kom till utklädnaden. Hade en röd klänning och en tomteluva.., jag får bättra mig till nästa år! Tycker ändå det är sjukt roligt att få klä ut sig :) På tal om ingenting så måste jag bara berätta om min kasshet..ja jag vet inget vanligt fenomen för min del men det kunde tydligen hända den bästa också:p haha (skämt å sido). Hur som helst har jag lärt mig att det går en buss från vasaplan till holmsund 02.20 både fredagar och lördagar. Så min plan var ju givetvis att åka hem med den bussen, men tror du inte på rackarn att det är en röd dag = en söndag så den bussen jag hade tänkt åka med gick ju såklart inte... Tur nog var jag inte den enda som hade missat den lilla detaljen. När man är onykter blir man vän med alla. Long story short. Jag började prata med ett gäng slutade med att jag fick åka med dem hem till holmsund. Så grymt snälla! Extra stor kredd ska mamman till en av tjejerna ha, som åkte in till umeå 3 på natten och plockade upp ett gäng med randoms. haha. Så tokigt det kan bli ibland ;)
 
Nää nu har jag slöat färdigt. Dags att fixa sig och sedan göra nogon form av lunch så jag överlever tills middagen. peace! 
 
 



Kom ihåg mig?