Julgalan

Hej alla glada! Det blev bestämt för kanske en månad sedan att vi skulle gå på julgalan som turnera runt i Sverige med jobbet. Vi var på Brännlands världshus förra året och åt julbord. Det var supermysigt och vi hade hur trevligt som helst men känns kul att göra något nytt i år. Tiden går så fruktansvärt fort, det är i övermorgon (på fredag) julgalan äger rum. Är sååååå taggad!!!!! Tror det kommer bli hur kul som helst! :) 

Enligt mig så tycker jag vi valde den dagen med de bättre artister. Danny Saucedo, Alcazar, Mattias Andreasson, Helena Paparizou, E-type, lindra Bengtzing, Erik Segerstedt och Albin. De enda Jag hade velat se av de som uppträder på lördagen är molly sanden och Brolle. Är dock lite smygglad att jag slipper se/höra Andreas Johnson har aldrig gillat hans musik:p 

Har förövningar valt ut outfiten för kvällen som jag tänkte visa antingen senare idag eller imorgon:) Nu är det i alla fall dags att kliva upp och göra någon nytta. Ha en bra dag allihopa! Kram



Tagga, tagga, tagga! :D

Svar: Oja!!! ;)
None None




Kom ihåg mig?