En helt ny människa

Godmorgon världen! Fredagen är äntligen här och jag är ledig, jobbar dock i helgen men det känns helt okej. Var inne i stan hela gårdagen så idag blir det en mysig dag hemma. Känns lika bra att inte behöva gå ut i denna fruktansvärda kyla. 
 
Det blev inte riktigt som jag hade planerat igår, men en sak hände... Jag klippte mig och fick håret färgat!! Jag blev verkligen supernöjd och det var ganska skönt med tanke på att det tog 6 timmar att bli klar:p Tack finaste Helena! 
 
Såg ut som ett litet troll innan blekningen började ^^
 
 
Som ni ser så blev det en ombre. Är som sagt hur nöjd som helst, men vill prova att få topparna ännu ljusare. De ska nästan vara blonda dock så får det bli om någon månad eller så måste låta håret vila lite :) Tänk att en ny frisyr kan få en att känna sig som en ny människa!
 
Nu ska jag pyssla lite vid datorn. Hihi. Ha en bra dag allihopa! Kram!



Kom ihåg mig?