Bikini fit


Hej på er! Igår laddade jag ner Molly Rustas app "bikini fit" som jag testade idag. Det är sjukt bra övningar och videos på hur de ska utföras. Egentligen krävs det att man är på ett gym, eftersom vissa av övningarna görs med hjälp av maskiner. Men jag valde en av de fyra cirkelpassen som bara krävde en maskin, som jag då bytte ut mot en annan övning:) När jag kollade igenom alla övningar tyckte jag att de inte verkade så jobbiga och att tre repetitioner skulle bli lätt som en plätt, men oh så fel jag hade! Kan bero på att jag inte är i toppform, men så blir det även vad man gör det till. Gör man alla övningarna ordentligt och ger allt man har så kommer svetten att rinna kan jag lova! 

Annars händer det inte så mycket idag. Jag är ledig så förutom att träna har jag även hunnit tvätta och diska. Ska på Konsum lite senare och handla, måste köpa någonting som kan utrota bananflugorna som vi oturligt nog har fått. Inte för att skylla ifrån mig men det var mamma och mosters fel att vi fick dem:p När de hälsade på i somras hade de med sig bananer och sedan dess har vi haft bananisar i lägenheten, dock var de nästan helt borta i september-oktober men så kom de tillbaka nu... Aja, nu ska jag bli av med den en gång för alla! Haha. Innan jag gör några fler ansträngningar ska jag kolla på lite serier och dricka citronvatten. Hej på er! 

ha en superbra dag :)!!

Svar: Tack detsamma! :)
None None




Kom ihåg mig?