Alexander Wang x H&M

Hej på er! Imorgon smäller det, både för det ena och det andra. Alexander wangs kollektion för hm släpps kl 10.00 imorgon bitti. Så funderar på om jag ska vara på plats inne i stan (typ längst framme i kön) och knipa mitt favvoplagg eller om jag ska försöka beställa det. Lär bli det förstnämnda eftersom halva nöjet är att få prova enligt mig;) plus att hms
Webbsida kommer att lagga sönder. Ja som sagt vi lär se. Här nedan är några av mina favoriter (gillar egentligen allt men får bara köpa ett plagg eftersom priserna är ganska höga). 


Detta är inte det enda roliga som sker imorgon, jag ska även klippa mig och färga håret:) det är verkligen på tiden! Sist jag klippte mig var ungefär 1,5 år sen. Hehe. Om det blir bra kommer ni garanterat att få se en bild, om inte så får ni säkert se en ändå;) haha men nu ska jag sova. Natti på er!

grymt snyggt!

Svar: Eller hur!:)
None None




Kom ihåg mig?