Mysdag

Hej på er! 

Idag har jag varit på dejt med finaste Amelia:) Vi åt lunch på utopia, det blev en pasta Alfredo och pasta carbonara. Så himla gott! Alltid lika trevligt att umgås med denna tjej, måste verkligen ta vara på varje sekund. Hihi

När vi hade ätit klart vandrade vi omkring bland alla affärer en stund men det blev lite långtråkigt i längden, eftersom jag är för snål för att shoppa just nu. Helt plötsligt lyste den där glödlampan som svävar ovanför huvudet upp. BIO! Vi såg en film som heter Malificent, det var en omgjord version av den tecknade filmen törnrosa. Helt okej men slutet kunde varit bättre. Det hade sina fördelar att vi såg bion mitt på dagen. Först och främst inga köer, lika mysigt att se bio mitt på dagen som på kvällen, vi kunde prata under filmen utan att störa, mer plats osv. Grymt bra ide om jag får säga det själv;)





Såhär såg lilla jag ut idag :)



Kom ihåg mig?