tb studenten

Hej! Är lite extra nostalgisk en regning dag som denna. Tänker tillbaks till studentveckan, studenten, balen osv. Helt kland bland de bättre stunderna i livet! Tror föresten inte jag har lagt ut några bilder alls nästan men bättre sent än aldrig (bara 1,5 år försent men). förutom att kolla på gamla bilder och lyssna på musik gör jag inte mycket alls idag. Är ledig idag men jobbar kväll imorgon och på fredag ska jag jobba på frasses inne i stan (Jag jobbar i vanliga fall på ersboda). Vi brukar låna personal när vi ska ha personalfester etc. och tvärtom så det blir väldigt spännande. Blir ett långpass från 18.00-04.00 så om ni vandrar omkring inne i stan på kvällskvisten kom och säg hej och köp en burgare ;) peace!
 
 
 

haha. bilden på jonas är ju klockren

Svar: Jag vet! Var bara tvungen att ha med den;)
None None




Kom ihåg mig?