Julafton i Storuman

Hej! Så var den stora dagen över. Tycker det är så mysigt och skönt att komma hem över jul, allt känns som extra familjärt. Jag är dock glad att jag inte bor här längre, mitt liv är nu i Umeå och både jag och krille trivs sjukt bra där. Det kommer dessutom bara att bli bättre. Nu när vi har landat, får en jämn lön varje månad osv. Har jag äntligen fått tillbaka orken att söka lägenheter. Har gjort några intresseanmälningar, så håller tummarna att vi får en. Fatta vilken julklapp det skulle vara! Skrev till och med om mitt cv idag som jag hade tänkt göra redan i somras men uppenbarligen inte gjorde, så efter nyår och allt kaos ska jag bomba alla affärer och hoppas på det bästa:) För er som undrar så otrivs jag inte på mitt nuvarande jobb, vill helt enkelt bara pröva på något nytt. Måste ju passa på medan jag är ung, vem vet det kan vara livsavgörande även om det låter väldigt dramatiskt. Är iaf sååååå taggad på allt!
 
Idag har jag bara varit hemma med familjen och tagit det lugnt. Väldigt skönt med tanke på att jag är på gränsen att bli sjuk. Har ganska ont i halsen men för övrigt känner jag mig helt okej. Så kan ju hoppas på att det inte blir värre, vilket är tveksamt med tanke på att det är annandagen imorgon. För det första kommer jag sitta och frysa medan jag kollar på hemvändarmatchen i hockey och för det andra så är det hotellet på kvällen = klänning och alkohol. Det kommer bli awesome men ser verkligen inte fram emot lördagen.. Haha 
 
Sista bilden är med några från krilles familj. Det har blivit en liten tradition att vi firar jul hos våra egna familjer och att jag ansluter mig med krille senare under kvällen.
 



Kom ihåg mig?