Inflyttningsfest

 
Hej på er! Igårkväll var jag och krille på inflyttningsfest hos Isa, hur trevligt som helst! Det är alltid roligt att träffa lite nya människor:) De hade arrangerat en beerpongturnering, sjukt kul och en väldigt bra icebreaker;) måste bara berätta hur otroligt kass jag är. 
 
Så klantig som jag är råkade jag tappa ett vinglas som flög i tusen bitar och inte nog med det så var glaset fult med vin.. Aningen pinsamt och jag lovar dig isa jag ska köpa nya;) men som man brukar säga inget kalas utan krasch och tydligen stod jag för den biten. haha. ska jag vara ärlig så har jag ingen aning om hur det gick till:p Den bara gled ur handen. Det måste ha sett riktigt dumt ut, för jag satt verkligen bara som vanligt. Inga plötsliga rörelser what so ever:p
 
Hela gänget som var på förfesten drog i alla fall först på tc, men där var det så sjukt segt så vi drog vidare på allstar (22 årsgräns woopwoop!). Det var hur kul som helst, måste nog säga att det är min favorit klubb här i Umeå. 
 
Var tyvärr så osmart att jag inte tog några bilder... Ångrar det sjukt mycket idag, menmen får bättra mig tills nästa gång:) bjuder därför på en bild med mina nya darlings♥
 
Nu ska jag fortsätta jobba, slutar kl åtta så önska mig lycka till;) kramis



Kom ihåg mig?