Hemvändarfest

Hej på er! Så var man tillbaka i Umeå igen, efter en grym vistelse i Storuman!

När man är hemma över jul så är  hemvändarmatchen ett måste. Det är supermysigt och man träffar många bekanta ansikten. Det enda negativa är att det är så fruktansvärt kyligt! Speciellt i Storuman som ligger en aning högre upp än Umeå. Som tur var lånade jag överdragsbyxor och ett par kängor av mamma:) det var definitivt ett av mina klokare beslut, med tanke på att jag blev förkyld precis innan jul.. Bara att bita ihop. 

Finaste Vendela hade ordnat middag med efterrätt hemma hos sig. Det var en supergod smörgåstårta och pannacotta samt glass. Hur trevligt som helst! Vi var  ett gäng på 10 personer så hon hade dukat upp ett långbord, sjukt bra gjort. Vi var där tills nio tiden då började vi röra oss in mot Storuman och hotellet. Jag tog tyvärr inte en enda bild från hotellet men det var sjukt mycket folk där. Hade en supertrevlig kväll, tack alla inblandade! Får hoppas på ett bra nyår och en bra start på det kommande året. Kramis!










Kom ihåg mig?